Пролетта настъпваше, а времето, сякаш не беше съгласно с това. Надявайки се на все повече слънце и зеленина и то все по-бързо, ние решихме да не чакаме времето да заработи в наша полза, а както винаги – да действаме. Как?! С натрупване на нови и интересни знания и умения, които да ни заредят за предизвикателствата на 2019 година. И какво направихме – разбира се, свързахме се с професионалисти в различни сфери, които да ни гостуват и да споделят своя опит. Накратко, на ход е Пролетната обучителна програма в Къщата на гражданските организации.
С Биляна Богданова се учим да мислим креативно и критично, ползвайки модела на мислене „през цветни шапки“.
Байчо Георгиев работи с нас по въпросите на маркетинга за НПО, като ни снабдява с ценна информация за най-атрактивните маркетинг инструменти, с внимание към пълноценното изграждане на маркетинг стратегия и към оптималното промотиране на събития.
В дебрите на творческото писане ни въвежда Зарина Василева със своя опит и полезни съвети в сферата на привличането на публика, създаването на ефективен план и изграждането на запомнящо се послание.
Повече от половината от сесиите вече минаха, но още не е късно да се включите в преживяването с нашите лектори в Пролетната ни обучителна програма.
Предстоят:
- Сесия „Послание: текстът, който вълнува и води до конкретни действия“ – 30 май, с лектор Зарина Василева;
- Сесия „Мислене “през цветни шапки”: практически модул за типовете мисловни модели“ – 4 юни, с лектор Биляна Богданова;
- Сесия „План: контент стратегията, която изгражда доверие и постига резултати“ – 6 юни, с лектор Зарина Василева;
- Сесия „Маркетинг инструменти: блог, социални мрежи, телевизия“ – 11 юни, с лектор Байчо Василев.
Цялата информация можете да откриете в пълната програма за трите модула, а записването за последните 4 сесии от тях става през нашата онлайн анкетна форма.
Заповядайте!
С пожелание за пролетно вдъхновение,
Екипът на Къщата на НПО
Comments are closed.